Subject: LC0928 Kivimurru kinnistu peakaitsme suurendamine. Kasaritsa küla, Võru vald, Võru maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 16:28:46 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kivimurru
kinnistu peakaitsme suurendamise projekti Kasaritsa külas, Võru vallas,
Võru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Viimäe alajaamast kuni uue
liitumiskilbini Kivimurru kinnistul. Uus kaabel kulgeb samas trassis
olemasolevaga.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.